رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران

مجید یراق بافان؛ امیرمسعود امیرمظاهری؛ محمد مهدی لبیبی

دوره 13، شماره 2 ، اسفند 1402

https://doi.org/10.30465/ismc.2023.46846.2787

چکیده
  با ظهور رسانه ‏های نوپدید، بیشتر افراد برای انجام امور روزمره تا حد زیادی به این رسانه ها وابسته شده‏ اند. حال مسئله این است که دگرگونی های فرهنگی محصول از گسترش رسانه های نوپدید در ایران چیست؟ پاسخ این پرسش‌ می‌تواند به اصلاح رویکرد رسانه ‌ها در پیام‌ رسانی و نیز جهت ‌گیری فرهنگی متناسب با ارزش‌ها و هنجارهای ایرانی_اسلامی بینجامد. ...  بیشتر